שאלות ותשובות

הזמנות

  • איך לבצע הזמנה באתר?

כל מה שצריך הוא לטייל באתר בקטגוריות השונות ולבחור את הפריטים שאהבת.
יש לבחור צבע ומידה וללחוץ על הוספה לסל הקניות. משם עוברים לקופה, ובוחרים שיטת משלוח ושיטת תשלום – וזהו!
החבילה בדרך - אנחנו כבר נעדכן אותך במייל שהזנת בפרטי ההזמנה מתי היא נארזת ויוצאת מהמחסנים שלנו.

  •  איך אוכל לדעת שקיבלתם את ההזמנה שלי?

במידה והזמנתך התקבלה תופיע לאחר לחיצה על ביצוע ההזמנה ההודעה "הזמנתך התקבלה בהצלחה".
בנוסף, ניתן לבדוק בכל רגע נתון את סטטוס ההזמנות בחשבונך באתר.
לאחר התחברות לחשבון באמצעות מייל וסיסמה (מצד שמאל למעלה) יש להקליק על "החשבון שלי״ ולבחור ב״ההזמנות שלי״.

  • איך לבדוק את מצב ההזמנה שלי?

ניתן לבדוק בכל רגע נתון את סטטוס ההזמנות בחשבונך באתר. 
לאחר התחברות לחשבון באמצעות מייל וסיסמה (מצד שמאל למעלה) יש להקליק על "החשבון שלי״ 
ולבחור ב״ההזמנות שלי״. 
סטטוס ״הזמנה חדשה״ = הזמנתך התקבלה בהצלחה וממתינה להיארז במחסנים שלנו. 
סטטוס ״בטיפול״ = הזמנתך התקבלה ומעובדת במערכת.
סטטוס ״נשלחה״ = הליך ההזמנה והאריזה הושלם והחבילה יצאה מאיתנו לחברת השליחויות, בהתאם לשיטת המשלוח שבחרת. 

  • ברצוני לבטל/ לעדכן פרטים/ לשנות שיטת משלוח בהזמנה שביצעתי.

בכל עדכון או שינוי בפרטי ההזמנה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו
במייל: redsportf@gmail.com ואנו נטפל בנושא.

משלוחים

  • איך מתבצעים המשלוחים?

ברגע שסיימת לבחור את הפריטים שלך והוספת אותם לעגלה באפשרותך לבחור בין אופציות המשלוח הקיימות:

-שליח עד הבית- (7-3 ימי עסקים):
בהזמנה עד 299 ₪ - 40 ₪
בהזמנה מ 299 ₪ ועד 799 - 20 ₪
בהזמנה מעל 799 ₪- המשלוח חינם! 

-איסוף עצמי, מהרצל 39, נתניה, בתיאום מראש - חינם ללא עלות.

 

 מתי החבילה תגיע אליי?

-במידה ובחרת בשליחות עד הבית- השליח יגיע לביתך תוך 7-3 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה (יום ההזמנה אינו נחשב ליום עסקים). במידה ומקום מגוריך הוא ביישוב מרוחק - אילת, יישובי הערבה, מעבר לקו הירוק ואיזור רמת הגולן - ייתכנו עיכובים בהגעת השליח אליך ולא נוכל להתחייב על זמן הגעה של עד 5 ימי עסקים כמו בשאר חלקי הארץ.

השליח יתאם עמך את הגעתו במספר הטלפון שהזנת. אם טרם קיבלת שיחת תיאום מהשליח, ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות, ונבדוק עבורך עם חברת המשלוחים מתי בדיוק צפוי השליח להגיע.

המשלוחים באמצעות שליח מתבצעים בין השעות 8:00 ל-20:00, לכן מומלץ לבחור כתובת בה יהיה לך נוח לקבל את המשלוח במהלך שעות אלה.

החזרה/החלפה של פריטים

  • הזמנתי פריט באתר וברצוני להחזיר או להחליף אותו.
•החלפה של פריטים מתבצעת דרך הסניף בלבד. כתובת הסניף: הרצל 39, נתניה.
ניתן להחליף בסניף כל מוצר שנקנה באתר עד 30 יום מיום קבלת המוצר ובלבד שלא נעשה בו שימוש והוא באריזתו המקורית.
•החזרה של פריטים מתבצעת דרך האתר כאן  או ע"י פניה לשרות הלקוחות במייל: redsportf@gmail.com
-חשוב לפרט- שם מלא, מספר הזמנה, טלפון נייד וסיבת ההחזרה ואנו נחזור אליכם.
ניתן להחזיר כל מוצר שנקנה באתר עד 14 יום מיום קבלת המוצר ובלבד שלא נעשה בו שימוש והוא באריזתו המקורית ובכפוף לחוק ביטול עסקה. 

להחזרת מוצר לחצו כאן
•הכניסו חזרה לשקית המשלוח את הפריטים שאותם תרצו להחזיר בצירוף הקבלה וספח ההחזרה וסגרו היטב.
ברגע שהחבילה תגיע אלינו ותעבור בקרה על ידי צוות האתר, אנחנו נשלח מייל המעדכן על זיכוי אמצעי התשלום.
שימו לב כי הזיכוי יתבצע לאמצעי ותנאי התשלום בו נרכשו המוצרים ובהתאם לתקנון האתר.

*בגין החזרת פריטים ההחזר הכספי יינתן בניכוי 5% מסכום הרכישה.

*לא ניתן לקבל החזר כספי בחנות הרשת עבור עסקאות ששולמו באתר ו/או באמצעות PayPal, אלא באמצעות שירות הלקוחות של האתר בלבד (במייל readyonline@napidu.co.il)  ניתן להשיב את המוצר בחנות ולעדכן אותנו במייל שאתם ממתינים לזיכוי כספי בחשבון ה- PayPal ואנו נדאג לטפל בפנייה ונשלח לכם מייל לאישור.  

  • כמה זמן לוקח לחבילה שהחזרתי להגיע אליכם?

חבילה שנאספה ע"י שליח מגיעה אלינו עד 7 ימי עסקים. כל חבילה שמגיעה נבדקת אצלנו בשרות הלקוחות לוודא שלא נעשה שימוש במוצר. במידה והכל תקין אנו מבצעים את ההחזר ומעדכנים במייל חוזר. אם ועברו 7 ימי עסקים מיום האיסוף ולא שמעת מאיתנו, יש ליצור איתנו קשר במייל redsportf@gmail.com.

  •  האם אפשר להחזיר פריט בסייל או בהנחה?

ניתן להחזיר פריט שנקנה בסייל עד 7 ימי עסקים מיום רכישתו. קבלת החזר כספי על פריט שנקנה בסייל מותנה בכך שעלות
המוצר היא מעל 50 ש"ח. ההחזר הכספי יינתן בניכוי 5% מסכום הרכישה או בניכוי 100 ש"ח-הזול מביניהם. בהחזרת פריט
שנקנה בהנחה באמצעות קופון, שווי ההחזר הכספי היה שווה לסכום ששולם לאחר הנחה.

מידות והתאמה

  • יש לי התלבטות לגבי איזו מידה להזמין.

בעיקרון, מומלץ להזמין את המידה הרגילה שלך - במיוחד בנעליים.
כמו כן ניתן להציץ בטבלת המידות שלנו שנותנת את כל המידע שצריך.

 ניוזלטר

  • נרשמתי לרשימת התפוצה באתר, אבל טרם קיבלתי מכם מיילים. מדוע?

במידה וכתובת הדואר שלך היא בשירות Gmail, יש לוודא כי המיילים מאיתנו מגיעים לתיקייה הנכונה בתיבה שלך. באופן אוטומטי מיילים פרסומיים מגיעים לתיקייה הנקראת Promotions ולא לתיבה הראשית, Primary, הנראית בכניסה לחשבון המייל. אם ברצונך לקבל את המיילים לתיבה הראשית יש לבצע את הפעולות הבאות: 

1. לסמן ב-V את אחד המיילים מאיתנו

2. ללחוץ על כפתור ימני בעכבר, כאשר סימון העכבר על המייל

3. לבחור באופציית Move to Tab ולהעביר לתיבת Primary. מעתה כל המיילים שנשלח לך יגיעו בקלילות לתיבה הראשית.

 אבטחת מידע 

  • האם האתר מאובטח?

בהחלט! האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL - כלומר, כל התקשורת בין הדפדפן שלך לאתר (שרת האינטרנט המאחסן את העמודים) הינה מוצפנת - כך שלא ניתן לפענח את המידע המועבר בין הדפדפן לאתר. האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, כך שמובטח לך שהליך הקנייה נעשה בצורה המאובטחת והחסויה ביותר.

  • אני מנסה לבצע הזמנה וכתוב כי האתר אינו מאובטח.

שגיאה כזו קשורה לאנטי וירוס המותקן במחשב האישי שלך. בדך כלל ההודעה מופיעה כאשר פג תוקפו של האנטי וירוס. יש לחדש את רישיון האנטי וירוס, או להזמין ממכשיר אחר שבו הוא אינו מותקן.

חיובים ותשלומים

  • האם ניתן לשלם בתשלומים?

כן, בהחלט. להלן הפירוט: 

עד 3 תשלומים בקנייה מעל 200 ש"ח

עד 4 תשלומים בקנייה מעל 1000 ש"ח

האם אפשר לשלם במזומן?

לא ניתן לשלם במזומן. יש לך אפשרות לשלם בכל סוגי כרטיסי האשראי, וחשבון PayPal.


אם יש לך שאלות נוספות, נשמח לעמוד לשרותך במייל: redsportf@gmail.com

דלג לתוכן מרכזי